Veelgestelde vragen
Bestellen
Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?
Ja. U ontvangt, nadat u uw bestelling geplaatst heeft, een automatisch gegenereerde ontvangstbevestiging per e-mail. Let op: deze ontvangstbevestiging krijgt u ook wanneer het product of de producten op dat moment niet leverbaar zijn. Wij informeren u per e-mail zodra uw bestelling bij de verzendingsdienst aangekomen is en rechtstreeks naar u.
Hoe kan ik mijn bestelgeschiedenis zien?
Wanneer u een bestelling plaatst, ontvangt u alle bestelinformatie in de bevestigings e-mail die we naar het opgegeven e-mailadres sturen. Als u specifieke bestelinformatie nodig heeft, controleer dan eerst uw e-mail inbox. In de tussentijd werken we aan het creëren van een overzicht van alle bestellingen in jouw persoonlijk Vanillawear account.
Verzending & levering
Hoelang duurt de levering?
De levertijd per post bedraagt normaal gesproken 1 tot 2 werkdagen. Bestellingen, die voor 15:00 uur zijn besteld, worden op dezelfde dag nog verzonden.
Hebben jullie momenteel een langere levertijd?
Voorlopig kunnen we uw bestelling zo snel als normaal verwerken en verzenden, zodat u uw bestelling zo snel mogelijk kan ontvangen.
Wij houden u uiteraard op de hoogte indien dit zou veranderen.
Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Vanzelfsprekend kunt u (een deel van) uw bestelling binnen 14 dagen kosteloos naar ons terugsturen. Het terugsturen van de producten gaat het gemakkelijkst via de gekozen leveringsservice door gebruik te maken van het bijgevoegde retourformulier. Meer informatie over retouren vindt u in ons retourbeleid.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven. Wat moet ik nu doen?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Betalen
Ik heb iets teruggestuurd. Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Zodra de producten in ons logistiek centrum ontvangen zijn, maken wij het desbetreffende bedrag onmiddellijk aan u over. Wij sturen u een e-mail ter bevestiging van de ontvangst van uw retourzending en melden daarin het aantal geretourneerde artikelen en het terug te storten bedrag.
De overmaking verrichten we gewoonlijk op dezelfde manier als waarop u de oorspronkelijke betaling heeft gedaan. Afhankelijk van de wijze van betaling kan het na de ontvangst van onze e-mail nog 8 tot 9 werkdagen duren voordat u het bedrag weer op uw rekening ziet.
Op welke wijze worden bij retourzending de kosten aan mij vergoed?
De kosten worden terugbetaald op dezelfde wijze als waarop u het bedrag heeft betaald.